خانه / نکات طراحی وب / نکات کلیدی و مهم استفاده از تگ های هدینگ

نکات کلیدی و مهم استفاده از تگ های هدینگ

نکات کلیدی و مهم استفاده از تگ های هدینگ

تگ های هدینگ برای برجسته سازی تیتر ها در اچ تی ام ال مورد استفاده قرار می گیرند و هر چه عدد مورد نظر کم تر باشد این تگ ها از اهمیت ویژه تری برخوردار خواهند بود، در ادامه قصد داریم اطلاعاتی دقیق تر درباره این تگ ها به شما شرح دهیم.

هدف اصلی استفاده از تگ های هدینگ Heading دسته بندی محتوای سایت با هدینگ های متفاوت است (H1-H6). کاربران درصورتی که سایت شما از هدینگ ها Heading به درستی استفاده کرده باشد راحتتر با سایت ارتباط بر قرار می کنند. و کاربران برای دریافت موضوع  محتوای صفحات سایت شما کافیست که سرتیتر قسمت های مختلف را بخوانند.

نکات کلیدی و مهم استفاده از تگ های هدینگ

موارد مهم برای استفاده صحیح از تگ های هدینگ

کلمات کلیدی اولین اولویت در سئو داخلی صفحات سایت است. هر سئو کاری به خوبی می داند که قبل از هر کاری بر روی سئو سایت باید تحقیق کلمات کلیدی را به انجام رساند. پس از  یافتن بهترین کلمات کلیدی برای محتوای صفحات خود باید این کلمات کلیدی را طبقه بندی کنید و براساس میزان اهمیت و ارتباط هر کدام با کلمه کلیدی اصلی مد نظر در صفحه میزان تمرکز بر روی هر کدام از کلمات کلیدی را مشخص نمایید. یکی از توصیه های مهم در این مبحث این است که کلمه کلیدی اصلی صفحات را در متا تگ عنوان و تگ H1 به کار ببرید.

درباره ی admin

همچنین ببینید

معایب سئوی کلاه سیاه برای وب سایت ها

معایب سئوی کلاه سیاه برای وب سایت ها امروز و در این مطلب نکاتی را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *