خانه / وردپرس / کلیدی ترین نکات بهینه سازی وردپرس

کلیدی ترین نکات بهینه سازی وردپرس

کلیدی ترین نکات بهینه سازی وردپرس

وردپرس به عنوان پرطرفدار ترین سیستم مدیریت محتوای جهان امکانات زیادی را به صورت پلاگین و همین طور کد در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آن ها می توانید سرعت سایت خود را بهبود بخشیده و آن را بهینه کنید.

ساختار Permalink یا پیوندهای یکتا

اولین چیزی که باید تغییر دهید تغییر ساختار پیوند های یکتای وب سایتتان است. برای دسترسی به تنظیمات پیوند های یکتا کافی است به قسمت تنظیمات پنل کاربری وردپرس وارد شوید. حالت پیش فرض تنظیمات پیوندهای یکتا با id پست ذخیره شده است (?p=<postid>) اما من ترجیح می دهم آن را روی نام پست یا داخل یک پوشه داخلی مثلا وبلاگ نوشته ها ذخیره شود (/post-name/).

کلیدی ترین نکات بهینه سازی وردپرس

استفاده از www  در مقابل عدم استفاده WWW

خب شما باید فکر کنید که می خواهید سایت شما چطور می خواهید به نمایش درآید, به عنوان نمونه با www مثل   www.example.com  و یا ساده و بدون استفاده از www مانند example.com . کافی است به قسمت تنظیمات عمومی سایت بروید و در قسمت تنظیمات وارد قسمت عمومی شوید و حالتی که می خواهید به نمایش دربیاید وارد کنید.

کلمات توقف

آخرین چیزی که شما در مورد پیوندهای یکتا برای بهبود سئو سایت وردپرس انجام دهید، این است که کلمات توقفی را از ادرس سایت حذف کنید. کلماتی مانند “از” , “و” و در حالت انگلیسی مانند “A”، and “” و غیره . در نسخه های ۱٫۱٫۶ و بالاتر افزونه یاست سئو به صورت پیش فرض این کار صورت می گیرد. و آدرس های شما از حالت زشتی به صورت ساده تبدیل می شود.

درباره ی admin

همچنین ببینید

نکات مهم راه اندازی سایت فروشگاه آنلاین

نکات مهم راه اندازی سایت فروشگاه آنلاین همانطور که در دنیای واقعی شما برای فروشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *