خانه / نکات طراحی وب / اشتباهات طراحی فروشگاه های اینترنتی

اشتباهات طراحی فروشگاه های اینترنتی

اشتباهات طراحی فروشگاه های اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی باید در حین طراحی قالب و فرمت کلی خود قوانینی را رعایت کرده و سعی کنند سئوی وب سایت خود را بهبود بخشیده و همینطور دسترسی به کالا ها را نیز بهتر از پیش کنند، در ادامه چند مورد از بدترین اشتباهات طراحان فروشگاه اینترنتی را به شما عزیزان شرح می دهیم.

۱. نمایش ندادن تعداد اجناس انتخاب‌شده در سبد خرید

مشتریان فروشگاه‌های الکترونیکی این روزها برای دسترسی به فروشگاه‌های الکترونیکی از کامپیوتر خانگی، لپ‌تاپ، گوشی هوشمند و یا تبلت استفاده می‌کنند؛ اما هر بار که از یک دستگاه جدید وارد سایت می‌شوند، سایت پیغامی را به آن‌ها نشان می‌دهد که آیا بازدیدکننده جدید هستید؟ درصورتی‌که کاربر مشتری وب‌سایت شما است.

اشتباهات طراحی فروشگاه های اینترنتی

۲. لینک ندادن به صفحه اختصاصی محصول

نمایش دادن محصولات پرفروش در صفحه اصلی وب‌سایت ایده بسیار خوبی است. البته یک فروشگاه اینترنتی ممکن است روزانه هزاران محصول را به فروش برساند که بسیاری از این محصول‌ها با استقبال خوبی مواجه شده باشد، نمایش دادن جزئیات تمام این محصولات در صفحه اصلی وب‌سایت کار سختی است.

۳. فیلتر نکردن بر اساس قیمت

در بسیاری از فروشگاه‌های الکترونیکی این قابلیت وجود دارد که کاربر قیمت محصول موردنظر خود را فیلتر کند و به سیستم دستور دهد کالای موردنظرش را در این رنج قیمت به او نشان دهد.

درباره ی admin

همچنین ببینید

معایب سئوی کلاه سیاه برای وب سایت ها

معایب سئوی کلاه سیاه برای وب سایت ها امروز و در این مطلب نکاتی را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *