خانه / نکات طراحی وب / فریم ورک جنگو چیست

فریم ورک جنگو چیست

فریم ورک جنگو چیست

فریم ورک جنگو زمانی وارد بازار شد که سایر فریم ورک ها مثل Rail در زبان برنامه نویسی Python فراگیر شده بودند و فریم ورک Django به عنوان یک واکنش مناسب به این سروصدا ها ارائه شد. امروزه، یکی از مزیت های یادگیری Python، توانایی استفاده از Django است. ساختن برنامه های تحت وب تا حالا این قدر آسان و شیرین نبوده است. آینده نگری در زمینه طراحی و کاربری آسان باعث شده محبوبیت این برنامه روز به روز بیشتر شود.

اغلب می بینیم که Django تنها فریم ورکی است که به حساسیت هاو ضعف های جدید عکس العمل نشان می دهد. تیم اصلی این فریم ورک همیشه به بقیه فریم ورک ها کمک می کند تا Patch های لازم را ایجاد کنند. در مورد استقامت این فریم ورک صحبت های زیادی می شود. امروزه، تمرکز اصلی Django بر روی ویژگی های جدید و نگرانی های موجود در دنیای برنامه نویسی است. این برنامه در نسخه های جدید خود هوشمندتر نخواهد شد ولی قدرت تصمیم گیری آن بهتر می شود.

فریم ورک جنگو چیست

فریم ورک پایتون

Python و Django نسبت به Rails و Node سر و صدای کمتری در دنیای برنامه نویسی دارند اما این بدان معنی نیست که افراد مشهور و نام های بزرگ از آن ها استفاده نمی کنند. Django سیستم راه اندازی سایت های بزرگی مثل Pinterest و اینستاگرام است و حتی فیسبوک از ابزار های آن بهره می برد. Django کار خود را در دنیای نشر آغاز کرده و طبیعتا نشریات معروف مثل واشنگتن پست و Smithonian از Django استفاده می کنند.

درباره ی admin

همچنین ببینید

معایب سئوی کلاه سیاه برای وب سایت ها

معایب سئوی کلاه سیاه برای وب سایت ها امروز و در این مطلب نکاتی را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *